3. MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK, SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE

3.1. A rosaryangel.hu gyermekcipőket, gyermekruhákat és kiegészítőket kínál vásárlói számára. A megjelenített termékek kizárólag online rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

3.2. A Webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelhetnek. Nem vállalunk felelősséget a Webshopban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti különbözőség miatt.

3.3. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akcióról és annak részleteiről, időtartamáról.

4. RENDELÉS MENETE

4.1. Megrendelő a regisztrációt követően bejelentkezik a Webshopba/vagy regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást.

4.2. Megrendelő az adott szabad szavas keresőt használva (a lábbeli márkáját, modell számát megadva) vagy a  termék kategóriából kiválasztja a keresett terméket.

4.2. Megrendelő a megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámát beállítja kijelölve a méretet is.

4.3. Megrendelő kosárba helyezi a kiválasztott termékeket. Megrendelő bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a "kosár" linkre kattintva.

4.4. Amennyiben Megrendelő további terméket szeretne kosárba helyezni, kiválasztja a "vásárlás folytatása" gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A "törlés - X" ikonra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség véglegesítését követően automatikusan kattintson az „ok” gombra, mely után frissül a kosár tartalma.

4.5. Megrendelő kiválasztja a szállítási címet, majd a szállítási/fizetési módot, melynek típusai a következők:

4.5.1. Fizetési módok:

Utánvétel: Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánja kiegyenlíteni, akkor válassza az "Utánvétel" fizetési módot. A termék az Express One futárszolgálattal kerül kiszállításra, a megrendelés végösszegét a futárnak készpénzben kell kifizetnie. Az utánvét szolgáltatásért 510 Ft. kerül felszámításra.

Előre utalás bankszámlára vagy banki befizetés: Megrendelő a megrendelt termékek árát, azok kiszállítását, illetve átvételét megelőzően fizeti meg a Szolgáltató Raiffeisen Banknál vezetett  12011069-01827551-00100000 számú bankszámlájára banki átutalás vagy banki befizetés útján. A Megrendelő a megrendelt termékek átvételére csak az átutalás vagy befizetés jóváírását követően jogosult. Amennyiben előre utalás vagy banki befizetés esetén a rendeléstől számított 7 napon belül nem érkezik be az átutalt összeg, úgy Szolgáltató a rendelést törli.

Bankkártyával történő fizetés: A megrendelés végösszegének azonnali kifizetése az OTPmobil bankkártyás rendszerén keresztül történik. A rendszer biztonságos csatornát használ és automatikus. A megrendeléssel kapcsolatos személyes adatokról és a vásárlás tartalmára vonatkozó információkról az OTPmobile nem kap értesítést a Szolgáltatótól, és a fizetőoldal adattartalmáról a Szolgáltató sem értesül, azokat nem tárolja. A kártyás fizetéshez a Megrendelő internet böngésző programjának támogatnia kell az SSL titkosítást. A megrendelés végösszegeként kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül a Megrendelő folyószámláján.

4.5.2. Szállítási díjak:

A Szolgáltató az Express One futárszolgálattal küldi el a megrendelt termékeket a Megrendelő részére.

kiszállításról Megrendelő e-mailben értesítést kap.

Szállítási díjak a megrendelt termékek mennyiségének, értékének függvényében változhatnak.

A szállítási költség Magyarországon belül 2190 Ft. csomagonként. Utánvét díja 510 Ft. Elállási jog gyakorlása esetén a termék visszaküldésének költségét nem vállaljuk. A visszaküldeni kívánt árut az alábbi címre kérjük küldeni: Trandmix Online Fashion Kft.  1107 Budapest, Monori utca 2-4. E2-1.
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó részletes leírást az ÁSZF 6. pontjában olvashatja.

  • Elállási jog gyakorlása esetén a termék visszaküldésének költsége Megrendelőt terheli.
  • Minőségi kifogás esetén a termék visszaküldésének költsége Megrendelőt terheli.

Ingyenes a szállítási költség amennyiben az egyszeri vásárlás 16.990 Ft összeget meghaladó értékű.

Csere esetén az újabb szállítási díj felét átvállaljuk!

Utánvétes szállítás esetén az Express One futárszolgálattal történő kiszállításkor a megrendelt termék árát és a szállítási díjat a vevő a futárnak fizeti.

A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.

Ezen szállítási konstrukciók, csak Magyarország területén belüli csomagszállítás esetén érvényesek!

Személyes átvételre is van lehetőség. Átvételi pont címe: 1107 Budapest, Monori utca 2-4. E2-1

4.6. Amennyiben a Webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

4.7. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. Megrendelő köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el!

4.8. Az adatok megadását követően Megrendelő a "megrendelem" gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését. E-mailben jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát.

4.9. Adatbeviteli hibák javítása: Megrendelő a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.

4.10. Megrendelő e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Megrendelő megrendelésének elküldésétől számított két munkanapon belül Megrendelőhöz nem érkezik meg, Megrendelő az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve a Megrendelőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Megrendelő rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

5. A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA ÉS TELJESÍTÉS

5.1. A megrendelések feldolgozása H-P: 10.00-17.00 történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.

5.2. Általános teljesítési határidő, az utánvétes fizetési opció esetében a visszaigazolástól számított 1-2 munkanap, azonban a kiszállítási idő a forgalom és a készlet függvényében megnövekedhet. Előre utalás bankszámlára, banki befizetés, illetve bankkártyás fizetés esetén a megrendelt termék az összeg bankaszámlára való beérkezése után kerül átadásra a futárszolgálatnak, 1-2 munkanapon belül. Ha Szolgáltató és Megrendelő a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, Szolgáltató Megrendelő felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított 30 napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.  

5.3. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Megrendelőt haladéktalanul tájékoztatni, valamint Megrendelő által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríteni.

5.4. Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítésre kizárólag Megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor!

 

Elérhetőségünk - személyes átvétel - nyitva tartási idő


 1107 Budapest, Monori utca 2-4. E2-1

 H-P.: 10-16

                           

Amennyiben a megrendelésedet személyesen szeretnéd átvenni, akkor a megrendelés leadásakor kérjük válaszd ki a "személyes átvétel" opciót. Küldeni fogunk számodra egy értesítő e-mailt, melyben tudatjuk Veled, ha a csomagodat már összekészítettük.